Kes kematian anak saya masih dalam siasatan

"Misi : Puan, saya dari Klinik Kesihatan Bandar Kuala Krai. Blh saya tahu kenapa anak puan masuk ICU "

Soalan ini memang menjadikan saya naik angin naik minyak, naik segala-galanya. 
Soalan  yang tak masuk akal bagi saya.

Saya ni bukan profesion kedoktoran, kemisian, atau kemasukan ke ICU. Kenapa perlu tanya saya? 

Tahu tak, perasaan saya????

Hari Kedua Kelahiran : 1.00 pagi hingga 6.00 pagi : anak saya menangis tak berenti2. Sambung balik pukul 9.00pg sebab misi kejut nak cucuk 'bcg' sampai lah saya keluar dari wad.

Sampi pukul 3.00 ptg x berhenti menangis. Masa ni kami di rumah. Pukul 3 tu baru berhenti menangis dan berhenti sehingga ke akhir nafasnya. dan itulah kali terakhir saya mendengar suaranya.

soalan saya ? 
Kenapa Hospital Machang bagi score ank saya 9/10.
Kenapa Hospital Machang discajkan saya dalam keadaan baby xberhenti menangis.

Masa malam anak saya menangis xhenti2, kenapa dok cakap anak saya ni kebung, anak saya ni kena baca ayat-ayat quran takut kena sampuk.

Dan soalan saya, kenapa Hospital Machang tak letakkan saya dalam red zone dan menyegerakan check keadaan anak saya. Kenapa saya harus menunggu lebih 3 jam. Kenapa???

~Catatan saya yang terlalu marah hari ini seolah-olah sayalah yang gila-gila masukkan anak saya ke ICU. Sedangkan sampai sekarang saya xtahu punca berlakunya anak saya meninggalkan saya. Cuma yang tertera di surat mati ialah IEM.


---------------------

Jom tgk fb kedai kecil ai : https://www.facebook.com/qcorelle.qvantage?fref=ts

#kedai pinggan mangkuk


#Kedai Perfume


No comments:

Post a Comment