tarikh baru dari nurse

Next tarikh utk menjelaskan punca kematian Adam Haziq : 15 Mei 2016 (AHAD)


Permata hati ke -3
hadirnya di sisi saya cuma 5 hari
24 jam dalam kegembiraan dan selebihnya adalah keresahan/kesedihan

Yang jelas di telinga saya, dia pergi disebabkan Inborn Error Of Metabolic.

satu penyakit yang terjadi apabila kerosakan kromosom atau kekecelaruan kromosom.

Bagaimana diri saya?

saya tidak mampu untuk mengiakan penyakit tersebut. Saya merasakan penyakit tersebut hanya penyebab untuk ditulis di surat kematian. Lebih kepada urusan sains.

Di hati saya, saya redha untuk masa saya dan Adam Haziq lama cuma di masa dia berada di dalam kandungan saya.

Ini adalah ketetapan dari DIA dan juga memperingatkan saya akan kematian yang boleh berlaku pada bila-bila sahaja.

15hb nanti doktor akan menerangkan tentang 
nama penyakit
punca penyakit
apakah akan berlaku kepada saya dan seterusnya
dan itu cuma teori sains semata.

saya, masih tetap merindui Adam Haziq dan dia adalah kenangan abadi saya. Saya redha kerana dia cuma pinjaman dari Nya dalam tempoh terlalu singkat untuk saya.

No comments:

Post a Comment