NurQisha Aisyah - 5 tahun


Alhamdulilah

Syukur kepada allah taala kerana NurQisha Aishah kini berusia 5 tahun.

dia lah anak saya, dialah kawan saya, dialah peneman duka saya, dialah segalanya.


my baby Qisha : 26/5/2011

Perjalanan saya berpantangkan Qisha juga agak mencabar. Saya hanya dijaga oleh ma selama 6 hari sahaja. dan selebihnya, ma terpaksa di HUSM kerana arwah adik (abe) akan menjalani pembedahan pertama masa tu.

yang paling terkesan bila bab mandikan anak keseorangan. hmm, gelabah tau ai. masa tu Qisha hampir2 terlepas dari pegangan tangan - xreti dan xbiasa.

than, bab makan. hmm, bila menyiang ikan sendiri, tunggu van ikan datang kat depan rumah...huhu, sedih ai. xper2. Pengalaman tu xkan datang kat semua org.

Kemudian hari ke 15 lebih kurang, ai balik ke kuantan - rumah mak my laling. hehe...... 


Qisha : setahun 

(masa ni ai rs2 ai dah mengandungkan Adam Haris)


Qisha 4 tahun


Qisha 5 tahun

----------------------------------------

untuk kakak, mama sayang kakak sangat2. Mama nak kakak faham pengertian azan dan masukkan dalam diri tiap2 maksud azan. 

dan,

andainya mama pergi dulu, kakaklah yang uruskan mama dan kepada adik mama berharap supaya adiklah yang akan mengebumikan mama.

dan,

mama doakan kakak sentiasa dilindungi oleh Allah swt setiap masa disetiap perkara dan apa sahaja yang kakak lakukan. Berjayalah sayang sebagai hamba Allah yang taat akan setiap perintahnya, jadilah anak yang solehah sayang dan berjayalah sebagai sesesorang didunia yang sementara ini. Berilmu/ beriman/ beramal. 

Luv u sayang. sgt2. xterkira.





No comments:

Post a Comment