MULUT LANTANG~MULUT LASER~MULUT CABUL


aduh..penat sungguh dengan manusia yang sebegini rupa. "Mulut macam puaka".."Mulut macam pontianak" dll..Apapun, diorang ni akan menang dalam masyarakat.Menang dalam erti kata disayangi, dipuja dan dipuji walhal mulut menjadikan punca utama dihormati.

Sungguh penat dengan situasi ni. Kenapalah manusia sedemikian rupa sentiasa tak ada yang ingin melawan. Even dia mengatakan perkara bukan-bukan, tetap, dihormati dan disanjung tinggi.

Sakit hati ni bila berlakon baik kan? konon menasihati kita sedangkan dirinya sendiri pun tak terkawal. Bukan setakat emosi tak terkawal malah pribadi, perbuatan, gaya, personaliti dan segalanya semua tak terkawal..yang dia tahu hanya mencari salah orang. Tapi orang-orang sebegini semoga dia akan terus hidup lama dan gembira berada di situ.

Penat dah aku berdampingan dengan manusia berhati busuk macam ni. Hati busuk sajer no hal, ni di plus-plus pulak dengan mulut longkang. Uashhhhh, semoga dia dibukakan pintu taubat.
x
BENGKEKKKKKK...............

2 comments:

  1. Kengkadang dia dikelilingi oleh manusia yang hipokrit juga...Tak semestinya bila mereka menyanjungi bererti mereka suka..Mungkin sekadar menjaga hatinya...Muga org spt ni insaf akan perbuatannya yer...

    ReplyDelete